Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 15:03:04 +0200

Tere!

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11237 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Vana-Narva maantee L15 (VEETORUSTIK) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Pädev asutus esitab ehitusloa kooskõlastamiseks 
asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib ehitis mõjutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27214362>  (menetlus nr: 
449776), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (ANASTASSIA ŽUKOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister